W dobie nowoczesnych mediów internetowych, nie brakuje sposobów na sprzedaż nieruchomości. Jednak dotarcie do właściwych klientów staje się coraz trudniejsze. Dlatego właściciele domów oraz agenci nieruchomości zwracają się do profesjonalistów, prosząc o pomoc w złożonej dziedzinie marketingu online.

Jeśli nie jesteś agentem, inwestorem, ani nie posiadasz dużej platformy online, dotarcie do odpowiednich odbiorców może zająć Ci trochę czasu. To nie dzieje się z dnia na dzień. Aczkolwiek, istnieją pewne sprawdzone metody, oparte o odpowiednie strategie marketingu nieruchomości, które umożliwiają szybszą i skuteczniejszą sprzedaż.
Jeśli się na nich skoncentrujesz, dadzą Ci one super efekt za przysłowiową złotówkę. Zignoruj je, a znajdziesz się w morzu konkurencji, nie mogąc przyciągnąć odpowiednich klientów.

1. Zbuduj profesjonalną stronę internetową

Nie jest to nowy sposób marketingu nieruchomości, ale dla agentów i agencji jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek. Zwłaszcza, że istnieje duża różnica między zwykłą stroną internetową, a profesjonalną. Budując witrynę, skup się na funkcjonalności strony i estetyce. Zapewnij łatwość nawigacji, szybkie ładowanie strony, unikalne treści i dobrą jakość zdjęć.  Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim generowanie leadów sprzedażowych. Służą do tego różnego typu pop-upy (pojawiające się okienka z formularzem kontaktowym) lub zaproszenia do rozmowy na czacie. Metodą coraz częściej wykorzystywana przez deweloperów są rożne formy zachęcania klientów do zostawienia swojego numeru telefonów. Plusem jest szybki kontakt oraz brak kosztów połączenia dla Klienta. Celem jest uzyskanie zaangażowania użytkownika, a w efekcie pozyskanie klienta.

2. Wynajmij fotografa nieruchomości

W tej branży zdjęcia zawsze były ważne, jednak nie tak wielu właścicieli i pośredników w handlu nieruchomościami rozumie znaczenie tej koncepcji. Prawda jest taka, że potencjalny klient będzie oceniał książkę po okładce. Przeglądając setki ofert, skupiamy się na tym co jest atrakcyjne i przyciąga wzrok. Dlatego też ujęcia powinny w sposób rzeczywisty pokazać budynek lub mieszkanie i najbliższą lokalizację

3. Prowadź bloga

Utwórz przydatny blog o nieruchomościach i często zamieszczaj posty. Na bieżąco dostarczaj nowych informacji, o tym co możesz uznać za przydatne. Zintegruj wideo i zacznij udostępniać je na portalach społecznościowych. Zbudujesz dzięki temu portfel potencjalnych odbiorców i sprawisz, że liczba czytelników będzie stale rosła.

4. Bądź aktywny w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter)

Jeśli masz niewielki budżet, portale społecznościowe będą świetnym sposobem docierania do użytkowników. Wykorzystaj to jako szansę do publikowania filmów wideo, zdjęć na temat nieruchomości. Połącz się z innymi, wyszukując popularne lub trafne hashtagi. Szukaj postów do komentowania, lubienia lub współdziałania z innymi popularnymi agentami lub firmami zajmującymi się nieruchomościami, a nawet potencjalnymi nabywcami, którzy chcą sprzedać lub kupić nieruchomość.

5. Zostań ekspertem w swojej dziedzinie

Kiedy jesteś ekspertem, sam przyciągasz do siebie kupujących. Nie stanie się to z dnia na dzień, ani nie będzie łatwe, ale kto wie, co może zdarzyć się z biegiem czasu…
Udostępniaj na stronie i blogu wiele użytecznych treści, badaj i ucz się, a następnie dziel się swoimi refleksjami z innymi. Wykorzystuj w tym celu odpowiednie kanały mediów społecznościowych, a sam zobaczysz, że ludzie będą szukać u Ciebie porady. Przyciągniesz do siebie coraz więcej kupujących i sprzedających.


BLM MEDIA SP. Z O.O. – agencja reklamowa Pruszków

Jesteśmy zespołem specjalistów od marketingu internetowego. Zajmujemy się:
– tworzeniem oraz projektowaniem stron www dla firm z Pruszkowa i okolic.
– realizacją kampanii marketingowych które mają na celu wygenerować leady sprzedażowe. Kampanie realizujemy między innymi za pośrednictwem Google Adwords oraz Facebook Ads.
– prowadzimy konta naszych klientów na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn)

Zapraszamy do kontaktu